Σάββατο 5 Ιουλίου 2008

Επικίνδυνες αποστολές.....


Τι μπορείς να κάνεις για λίγο τυρί ε;
Αλλά ας σας πω κανένα ανέκδοτο:
-
3. Δυο φιλαράκια περίμεναν στο λιμάνι να έρθει το καράβι
που θα τους πήγαινε στη Μύκονο για διακοπές.
Λέει ο ένας στον άλλον:
- ΑΜΑΝ... δεν πήραμε προφυλακτικά....
Πετάξου μέχρι το φαρμακείο να πάρεις, να έχουμε...
Ξεκίνησε μουρμουρίζοντας ο πρώτος να πάει
στο φαρμακείο και του φώναξε ο άλλος :
- Πάρε και δραμαμίνες, να μην μας ζαλίσει
το πλοίο.
Πάει ο πρώτος στο φαρμακείο, αγοράζει και γυρίζει
μ' ένα προφυλακτικό και μια δραμαμίνη στο χέρι.
Τα βλέπει ο άλλος και του λέει :
- Πλάκα με κάνεις ρε;;; Πάμε για 15 μέρες στη Μύκονο
και πήρες μόνο ένα προφυλακτικό;;; Πήγαινε πάρε και
άλλα να έχουμε. Πάρε και δραμαμίνες. 10 ώρες ταξίδι θα κάνουμε....
Ξαναπάει ο πρώτος και μετά από λίγο επιστρέφει με ακόμα ένα
προφυλακτικό και μια δραμαμίνη στο χέρι.
- Καλά εσύ είσαι εντελώς χαζός... τράβα και πάρε προφυλακτικά
να έχουμε, που μου τα αγοράζεις ένα - ένα ...
Πάει και πάλι ο φίλος μας στο φαρμακείο και λέει :
- Σας παρακαλώ, θα ήθελα να μου δώσετε ακόμα δυο κουτιά προφυλακτικά
κι ένα κουτί δραμαμίνες.
Και ο φαρμακοποιός :
- Αφού σε ζαλίζει ρε φιλαράκι... γιατί επιμένεις;
-
4. Μια ξανθιά τηλεφωνεί σε δανειστική βιβλιοθήκη. Το σηκώνει
ο υπάλληλος και ακούει μια φωνή να του λέει :
- Δανείστηκα από τη βιβλιοθήκη σας ένα βιβλίο προχθές
και ήταν ότι πιο βαρετό έχω διαβάσει ποτέ.
Μπορώ να πω ότι δεν είχε καθόλου υπόθεση και είχε
υπερβολικά πολλούς χαρακτήρες.
- Α, εσείς είστε που μας πήρατε το τηλεφωνικό κατάλογο;
-
5. Μπαίνει μια άλλη ξανθιά στην βιβλιοθήκη, πάει στον υπάλληλο
και του λέει μεγαλόφωνα:
- Ένα χαμπουργκερ παρακαλώ....
Την κοιτάει ο υπάλληλος και της λέει ψιθυριστά:
- Δεσποινίς μου, εδώ είναι βιβλιοθήκη...
Τον κοιτάει η ξανθιά, κοιτάει και γύρω - γύρω, όπου
βλέπει ανθρώπους που διαβάζουν να έχουν σηκώσει το κεφάλι
τους και να τους κοιτάνε, και του λέει χαμηλόφωνα πλέον:
- Χίλια συγνώμη κύριε μου... ένα χάμπουργκερ παρακαλώ...
-
Όχι δεν έχω τίποτα με τις ξανθιές....
-
6. Ήταν μεσημέρι, όταν χτύπησε το κουδούνι του σπιτιού.
Πήγε και άνοιξε η νοικοκυρά. Στο κατώφλι ήταν ένας όμορφος νεαρός,
κουστουμαρισμένος με χαρτιά στα χέρια του:
- Καλημέρα σας κυρία μου.
- Καλημέρα, του είπε χαμογελώντας η γυναίκα.
- Ξέρετε κάνω μία έρευνα αγοράς, θα μπορούσα να σας κάνω
μερικές ερωτήσεις;
- Ορίστε, σας ακούω.
- Χρησιμοποιείτε καθόλου βαζελίνη;
- Βεβαίως λέει η κυρία. Τη βάζω στις φτέρνες και τους αγκώνες μου.
Τη βάζω σε καψίματα στα παιδιά μου....
- Πουθενά αλλού την χρησιμοποιείτε;;;
- Πως, Τη χρησιμοποιώ και το καλοκαίρι στην παραλία.
Την φοράω και μαυρίζω τέλεια.
- Πουθενά αλλού δεν την χρησιμοποιείτε;
- Δεν θυμάμαι να την χρησιμοποιώ αλλού...
- Για να σας βοηθήσω... μήπως στο σεξ;
- Α, ναι καλέ και εκεί τη χρησιμοποιούμε. Ένα βαζάκι την εβδομάδα!
- Ένα βαζάκι την εβδομάδα;
- Ναι! Αλείφουμε με την βαζελίνη το χερούλι της πόρτας της κρεβατοκάμαρας
και δεν μπορούν να την ανοίξουν τα παιδιά μας!!
-
Μήπως να πήγαινα για ύπνο;
καλή σας νύχτα και ελπίζω να γελάσατε....

8 σχόλια:

sgjtmvbn είπε...

Και πάλι μας έφτιαξες την ήμερα! :) να’ σαι καλά!
Την καλησπέρα μου!

Υ.Γ 1: Μέχρι και ο Tom Cruise θα σε ζήλευε...
Υ.Γ 2: Δροσιστική η βότκα λεμονάδα, στην υγεία σου!

jacki είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
jacki είπε...

Πολύ όμορφη και αστεία ανάρτηση. Μου έφτιαξε το κέφι.

Υ.Γ. Συγγνώμη για το προηγούμενο σχόλιο απλά μπέρδεψα τα μπλοκ και αυτό πήγαινε σε άλλο μπλοκ. Συγγνώμη και πάλι.

ποντίκι είπε...

the indolent - Χαίρομαι για αυτό..
Θα ζηλέυει σίγουρα.....

jacki - γλυκιά μου δεν πειράζει...
Ελπίζω να μην είσαι ξανθιά μονο...
χιχι γελιο πολύ γελιο....
Φιλια

jacki είπε...

Όχι βέβαια. Κάργα μελαχρινή.
Χιχιχι χαχαχα χοχοχο πέθανα στο γέλιο :)))))

spyridoylini είπε...

xa xa xa kalo

moyratos είπε...

χαχαχαχααχχαχα
αχαχχαχαχα

Πολύ καλά. Κάποια από αυτά παλιά αλλά συνεχίζουν να φέρνουν γέλιο!!!

Τις καλησπέρες μου

kikop80 είπε...

Και πάλι ω΄ραία τ' ανεκδοτάκια!!!ΧΕΧΕΧΕ!!!