Κυριακή 29 Ιουνίου 2008

10 + 1 = 11


H μπουρμπουλήθρα με κάλεσε να παίξω στο παιχνίδι που γράφεις 10 συν 1 άχρηστα πράγματα για τον εαυτό σου. Άργησα να πάρω μέρος στο παιχνίδι γιατί πονούσε ο κώλος μου και ακόμα πονάει, όμως δεν άντεξα στην πρόκληση.

Εκεί που καθόμουν και δεν είχα τι να κάνω από το να είμαι ξαπλωμένη σε ένα καναπέ, βαρέθηκα και μου ήρθαν τόσα άχρηστα πράγματα στο μυαλό.

Έτσι έκατσα για λίγο να τα γράψω, μην το πείτε στο αφεντικό μου όμως. Διαβάστε :


1. Από Δευτέρα εώς και Παρασκευή κάθε πρωί πάω στην δουλειά. ( εκτός από την εβδομάδα που έρχεται λόγο αναρρωτικής).


2. Κάθε πρωί που ξυπνάω το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να δω το κινητό αν έχει μήνυμα.


3. Μου αρέσει να πλένω τα πιάτα παρά να ξεσκονίζω.


4. Το πρωί το φραπέ το πίνω σκέτο αχτύπητο ενώ όλους τους υπόλοιπους με 3 κουταλιές ζάχαρη


5. Μου αρέσουν οι ταινίες θρίλερ.


6. Τρελαίνομαι για τυρί (φέτα) αλλά δεν πίνω καθόλου γάλα (μπλιάχ).


7. Δεν μ' αρέσουν τα πορτοκάλια καθόλου, μόνο τα ροδάκινα.


8. Χορεύω καλό( πολύ καλό) Ζεϊμπέκικο


9. Έχω τρία ανίψια ( 2 κορίτσια και 1 αγόρι).


10. Την μάνα μου την λένε Μαρία.


11. Και το καλύτερο σας το είπα; Τον μπαμπά μου τον λένε Λάζαρο.


Να καλέσω με την σειρά μου : Υπόθεση ψυχής, fcs, Γεωργία και Κωνσταντίνε
όποιος θέλει βέβαια ας παίξει.
Θα περιμένω, έτσι και αλλιώς δεν θα κάνω τίποτα μια εβδομάδα.....

9 σχόλια:

outopios είπε...

εεε δεν είναι και τόσο άχρηστα αυτά που έγραψες..θα έλεγα ότι είναι πολύτιμες πληροφορίες για εμάς...που ακόμα δεν σε έχουμε γνωρίσει από κοντά.

maria είπε...

να παιζεις και μενα :(

BUTTERFLY είπε...

Δεν ειναι ο ωραιοτερος χορος του κοσμου το ζεϊμπεκικο; Εγω οταν χορευω χανομαι τελειως, σαν σε εκσταση, θελω ωρα μετα για να συνελθω!
Τιποτα δεν μου φανηκε αχρηστο!

Dory είπε...

Κι εγώ έτσι νομίζω... καθόλου άχρηστα όσα γράφεις! Μου φάνηκε σαν μια πρώτη κουβεντούλα με έναν συμπαθητικό άνθρωπο! Εμμμ, εννοώ, ποντικάκι! Θα τα λέμε :)

? είπε...

ρίξε μας καμιά ζεμπεκιά! :-)

Εγώ τις βρίσκω πολύ χρήσιμες τις πληροφορίες! φιλιά

Frau Lehrerin είπε...

Το 6 το έχω και γω, το χω και γω!!!! :)

φιλάκια εκ Βιέννης

Τρελός του Χωριού είπε...

krimassss pontiki ,
eixa erthei olo xara na se proskaleso sto idio paixnidi .
Den peirazei . Tin alli fora tha exo pio beltiomenous xronous.
;)

Achilleas είπε...

5 και 6 πάμε πακέτοοοοο.......Ποιο θρίλερ έχεις να μου προτείνεις?

ποντίκι είπε...

Κωσταντίνε - σε ευχαριστω, τωρα θα με ξέρεις καλύτερα όταν βρεθούμε για εκείνο το τσίπουρο .

maria - θα παιξουμε πολλα παιχνιδια ακόμα.

butterfly - Χορεύω από μικρό παιδι
και το ζειμπεκικο είναι η ζωή μου όλη.

dory - ευχαριστω για τα καλά σου λόγια, θα τα λέμε ναι.

νικο κ. - ένα χορό για το νικο να χορεψω να χαθω, το μπουζουκι αν θα παιξει και τραγουδι λέω εγω: "Αλλο τραυμα δεν θα ζήσω φτανει αυτο το αποψινο, το κενο θα διασχίσω παω να ποιασω ουρανο"

Γεωργια μου - χαιρομαι που ταιριαζουμε..

Τρελέ - δεν με προλαβες ε;

και παραπονιάρη Αχχιλέα - σου προτείνω το " Ανοιχτο Παράθυρο"