Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2009

e-mail

e-mail που έστειλα τώρα το πρωί στην Κουμπάρα μου.

Καλημέρα, μπουμπούκα
Πήγα εχθές για παπούτσια και τελικά θα σου πω ότι πήγα και σε άλλα για νυφικά.
Μου είπε η Σμαρώ για ένα μαγαζί που άνοιξε στην Βενιζέλου και ότι αυτά τα φέρνουν από Βουλγαρία και τα δίνουν φθηνότερα
Τέλος πάντων πήγα και δεν τα νοικιάζουν αλλά τα πουλάνε, είναι ολοκαίνουργια και ράβονται επάνω στα μέτρα σου, οι τιμές είναι από 700 ένα που είδα και ανεβαίνουν αγορά.
Τώρα το ερώτημα είναι ότι τα νυφικά είναι πάρα πολύ όμορφα και αξίζει στην τιμή ενοικίου τον άλλον να το πάρω και να το έχω;
Μετά πήγα σε ένα άλλο, είχε νυφικά από 500 - και με 700 και παραπάνω(πάρα πολλά κομμάτια) αλλά είδα κάποια καλά με 650 και 600.
Το ερώτημα είναι τι κάνεις;

1. Παίρνω από εκεί που είναι γνωστή και από ότι λέει ο Σάββας (αδελφός μου θα την πει αυτός) μπορεί να μας κάνει καλύτερη τιμή από τα 800 που είπε;
Και το πιο σημαντικό ότι τα λεφτά εδώ μπορεί και να τα δώσω μετά από το Γάμο, από λεφτά που θα μαζέψω.
2. Παίρνω αγορά από τις Βουλγάρες όπου είναι ολοκαίνουργια και ραμμένα πάνω μου, αλλά θα το κρατήσω με 700-950; (όπου υπάρχει περίπτωσή να κάνει και κάτι δώρο) Αυτοί έχουν και μπομπονιέρες.
3. Παίρνω από το άλλο με τα 500 - 700 με μεγάλη επιλογή αλλά τα λεφτά πρέπει να τα δώσω τώρα; Με ένα παρανυφάκι δώρο και το τα νοίκια πάνε από 40 και 30 ευρώ.

Θέλω να το μοιραστώ μαζί σας και να μου πείτε και εσείς την Γνώμη σας.
Σμαρώ αν το διαβάσεις (πέρασα από το μαγαζί εχθές είχες πει ότι θα κατέβεις αλλά!!!!
ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕΣ!!!! ) :P ...... Εγώ ήρθα να σε δω. Για πες και εσύ να μην σε παίρνω τηλέφωνο.

17 σχόλια:

Unknown είπε...

καλημερα!!!!!!!
σορυ ρε χτεσ τελικα εκατσα σπιτι και έκανα δουλειεσ εβαλα πλυντηρια για να τελειωνω γιατι την παρασκευη επιτέλους θα παμε βόλτα!!!!!!!!!!!!!!!!!
και σημερα θα παω κομμωτηριο αυριο θα κάνω μπανιο τον μπαλου και ετσι εστειλα τον αντρα στη δουλεια!!!
εγω λεω να αγοράσεις να το έχεις μια και το ράβουνε πάνω σου τωρα θα μου πείς τι να το κάνεις να κρεμεται στην ντουλάπα και να πιάνει χώρο ??? ειναι και αυτο ενα πρόβλημα αν σε διευκολύνει η γνωστή του αδερφου σου και σε βολευει οικονομικά πανε απο εκεί αλλα εγω ξέρω οτι η μαμά μου για τη σουζη εδωσε προκαταβολή και μετά το γάμο το πλήρωσε δες το λίγο αν σε κάνουν ευκολία οι βουλγάρες αγορασε το μωρε ε?
ειδες εγω θα παντρευτω με πολιτικο και τα γλυτώνω όλα αυτά !! θα κανετε μετα γλέντι??

Unknown είπε...

ξεχασα να σου πω μπες στο μπλογκ μου να δεισ τα καινουρια σχεδια φιλια!!!!

ποντίκι είπε...

Σμαράγδα - Σου έστειλα e-mail για να σου απαντήσω.... αλλά να σου πω για το blog σου το είδα..πάρα πολύ όμορφα τα σχέδια τελικά όντως πολύ καλό το πρόγραμμα... αλλά και η διακοσμήτρια πολύ καλή.

Αν δεν ήσουν εσύ τι θα έκανε το προγραμμα - τίποτα!!!!

jacki είπε...

Μια φορά (τουλάχιστον :)) παντρεύεται κανείς.. Να πάρεις νυφικό από εκεί που εμπιστεύεσαι.. Και να πάρεις κάτι που θα ταιριάζει επάνω σου..
Να ρωτήσω και τη Σμαράγδα σε ποιο πρόγραμμα φτιάχνει αυτά τα σχέδια;

Unknown είπε...

στο archicad 11 τα σχεδιαζω jacki ασχολεισαι με το αντικείμενο??

jacki είπε...

Μηχανικός είμαι Σμαράγδα.. αλλά φρέσκια ακόμα και δεν τα ξέρω..
Σε ευχαριστώ για την πληροφορία.

Unknown είπε...

τιποτα κοριτσι να σαι καλα παντος δεν ειναι και πολυ δυσκολο το προγραμμα εξασκηση και ψαξιμο θελει αν σου δειξει καποιος τα βασικα αντε καλη σταδιοδρομια

ποντίκι είπε...

jacki - Εχω δοκιμάσει πολλά αλλά ακόμα δεν με τρέλανε κάποιο,
Θα πάω και στα άλλα δυο να δοκιμάσω.
ΚΑπου διάβασα ότι με το που θα βάλω αυτό το νυφικό που θα με κάνει να δακρύσω θα είναι και αυτο που μου ταιριάζει..αρκεί να το πετύχω.
Και τότε πιστέυω ότι δεν θα με νοιάζει όσα γαμωευρώ και να κάνει.

Ωπ τι μαθαίνω είσαι Μηχανικός; Εγώ είμαι σχεδιάστρια αρχιτεκτονικού σχεδίου, ελπίζω να σε βοήθησε η Σμαράγδα να καταλάβεις πιο πρόγραμμα είναι.
Πάντως αν χρειαστείς σε ότιδήποτε βοήθεια να μου πείς.
Δουλευω σε μηχανικό 12 χρόνια.
Αν έχεις δει την σελίδα του γραφείου μας δεξιά εκεί που λέω τα καλύτερα/Κατοικιες -Καβάλα και γύρο περιοχή. Δεν είναι ακόμα πλήρες αλλά θα πάρεις μια ιδέα το τι δουλευουμε.

jacki είπε...

Με βοήθησε.. το ξέρω το πρόγραμμα.. Το έχω ακουστά δηλαδή.. Να είσαι καλά ποντικάκι μου.. Αν κολλήσω κάπου θα σου πω.. Γιατί μια θεία μου ζήτησε κάτι που είναι διακοσμητικό και δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω..
Ξανακαλημέρα.

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα! Ειναι πολυ ευγενικο να μοιραζεσαι μαζι μας κατι τοσο προσωπικο!
Εγω θεωρω οτι το νυφικο ειναι κατι πολυ προσωπικο και δεν θα ηθελα να το φορεσει αλλη πριν η μετα απο μενα! Θα ηθελα να το εχω στην ντουλαπα μου και μετα απο χρονια να το κοιταζω και να θυμαμαι η να το δειχνω στα παιδια μου. Οποτε, θα το αγοραζα!

BUTTERFLY είπε...

Επισης, εχω να δηλωσω οτι ζηλευω απιστευτα τις τιμες που παιζουν στην επαρχια! Εδω Αθηνα, απο 1.500 ευρω ξεκινανε τα νοικια για ενα αξιοπρεπες νυφικο!!!

BUTTERFLY είπε...

Ολο ξεχναω!
Ναι, υπαρχει ενα νυφικο ραμμενο για σενα και μολις το βρεις θα το καταλαβεις!
Με το καλο κουκλαρα!

patsiouri είπε...

Με το καλό!
Εγώ σιχαίνομαι τους θρησκευτικούς γάμους οπότε δε μπορώ να εκφέρω άποψη για το νυφικό, αλλά φαντάζομαι πως θα θες να τοέχεις μετά οπότε αγόρασέ το αφού είανι μικρή η διαφορά!

gregory είπε...

χαιρετε...αφου ζητας γνωμη θα σου πω...την φτηνοτερη λυση διαλεξε....
ετσι και αλιος ...η φωτα θα σου θυμιζουν τον γαμο σου σε λιγο...

παντου χαλασε οσα μπορης λιγοτερα..και ασε το οτι μια φορα παντρυεσε...τα χρηματα θα σου χρηαστουν μετα πιο πολυ......μπαι..

JD είπε...

Καλημέρα! ρε τι τιμές είναι αυτές σοβαρά μιλάμε;;;;

Γάμος vs JD : 0-6
άντε γειά!!δεν παντρεύομαι (αφορμή έψαχνα)
Συμφωνώ με butterfly αγοράσέ το! (κάνεις τρελαά γούστα μετά με το νυφικό στο κρεββάτι-το ξέρω ότι είμαι σκέτη διαστροφή- no comments pls)

Άντε άντε με το καλό!

(poly sxedio epese kai mixaniliki-bravo ta paidia!)

truth around us......... είπε...

na sou po pare kati to opoio tha se kanei na esthanese kala apo kathe apopsi ena rouxo einai den tha thimase auto tis stigmes tha thimase ta filia mou

Sissi Soko είπε...

Ποντίκι μου, πρώτη φορά σκέφτομαι σοβαρά αυτό το θέμα όπως το έθεσες, δεν ήξερα ότι είναι πρόβλημα. Άσπρο να ναι και όλα είναι ωραία ακόμα και με 18 Ευρώ από κινέζο. Αρκεί να είσαι χαρούμενη... δεν χρειάζονται άγχη. Εγώ το φθηνότερο θα έπαιρνα.