Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Ένα παιχνίδι ….μια πρόσκληση από τον outopios οι όροι είναι απλοί...

1. Ο καλεσμένος -η, κάνει ανάρτηση με το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί.
2. Δίνει τις απαντήσεις του στα σχόλια της ανάρτησης του, σε αυτόν που τον κάλεσε,και κυρίως πάντα, στο xeblogarisma.
3. Καλεί 3-7 να κάνουν το ίδιο.
4. Στην ανάρτηση του δεν ξεχνά να βάλει τη διεύθυνση του xeblogarismaγια τη διευκόλυνση τού παιχνιδιού και των 127 κριτών...
http://xeblogarisma.blogspot.com/

Και αρχίζουμε:

1. ΣΕΞ... : α)
α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα

2. HOBBY : β),δ),ε)
α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος

3. ΤΕΧΝΗ : α),β),ε)
α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ : ε)
α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρτω αλλιώς

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ : ζ) σχέδιο - Αρχιτεκτονική
α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική

6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ PET : α,β,γ,δ,ε, ναι ναι
α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι

7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ : α),β)
α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα

8. ΧΡΩΜΑ : δ), ε)
α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο

9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ : α)
α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι

10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ : γ) λέω
α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια.

_Καλώ προσκαλώ τους...
maria
fcs
μπουρμπουλήθρα
γεωργία

6 σχόλια:

outopios είπε...

:) ... :)

SisSy είπε...

Καλά που δε με κάλεσες να παίξω!!
Δε κατάλαβα τίποτα!!
Αμάν βρε Κώστα πως το σκαρφίστηκες?
:-)

ποντίκι είπε...

Sissy σε κάλεσε ο Κώστας για αυτό δεν σε κάλεσα εγώ..
Μάθε να διαβάζεις... Πάνε στον outopio...

? είπε...

πρωτότυπο παιχνιδάκι! σε φιλώ

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Επαιξα κι εγω στο παιχνιδι!!

kikop80 είπε...

Μάϊστα!
:)