Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.... ΚΑΛΉ ΦΑΣΗ.... ΡΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ...

Ρε παιδία ξερει κανεις σας αυτό το παραμύθι με τους εναντι λογαριασμούς τι είναι ακριβως και το κατά ποσο είναι νόμιμο?Σήμερα το πρωι με πήραν τηλ από την ΔΕΗ και με ενημέρωσαν ότι θα μου κόψουν το ρευμα στο εξοχικό γιατι δεν εχω πληρώσει λεει το έναντι που ηταν 58 ευρω। :shock:Τους απαντάω εγω ότι αν μου κόψετε το ρευμα θα σας κάνω μήνυση γιατι πρώτον। :prof:Ο έναντι δεν είναι ο εξοφλητικός λογαριασμός που στέλνετε μαζι με τις κιλοβατώρες που εχω καταναλώσει।Αν σας χρώσταγα τον εξοφλητικό λογαριασμο τοτε θα είχατε δικιο να προβείτε στο τηλεφώνημα ειδοποίηση και στο κόψιμο του ρεύματος.Δεύτερον από πού πηγάζουν αυτα τα 58 ευρω που μου λέτε? Αφου στα έναντι που στέλνετε δεν υπάρχει μέτρηση στο ρολόι της ΔΕΗ …Απαντάει τώρα η υπάλληλος. Να… Ξέρετε ετσι κάνουμε ως ΔΕΗ και τα 58 Ευρω είναι ένα ποσό περίπου στην μέση του ποσού από ότι συνήθως καταναλώνεται.Με πιάνουν τα νευρα μου και ζητάω τον διευθυντή. Μου τον δίνουν στο τηλέφωνο και του λέω. :mad_3:Με συγχωρείται αλλα επιμένετε να σας πληρώσω έναν έναντι λογαριασμό το οποίο πόσο δεν ξέρουμε καν αν το εχω καταναλώσει?Χρωστάω στην ΔΕΗ τίποτα και πρεπει να σας πληρώσω προκαταβολικά το πόσο που έχετε βγάλει από την κοιλιά σας γιατι δεν έχετε λεφτά?Και αν εχω κάψει λιγότερες κιλοβατώρες και δεν μεταφράζονται σε 58 ευρω αλλα σε 40 ευρω εσείς θα μου χρωστάτε 18 ευρω μετά? Η είμαι υποχρεωμένος να σας δανείσω 18 ευρω εγω για αυτόν τον μήνα μεχρι να ερθει ο εξοφλητικός σωστος λογαριασμός και να μου τα αφαιρέσετε. :mad_5:Μου λεει ο διευθυντής. Ξέρετε ετσι είναι το σύστημα της ΔΕΗ.Του απαντάω λοιπόν॥Θα στείλεις αύριο τον υπάλληλο σου να μετρήσει το ρεύμα αφου θέλετε να πληρώνουμε έναντι, θα μετρήσει το ρολοι μου θα γράψεις πάνω στο έναντι ποσες κιλοβατώρες εχω καταναλώσει και σε τι ποσο αυτό μεταφράζεται. Και μετα θα σου πληρώσω το εναντι και παλι αν θέλω γιατι το ρευμα έχεις δικαίωμα να το κόψεις μονο αν δεν πληρώσω τον εξοφλητικό λογαριασμό.Δεν μπορείς να στέλνεις λογαριασμό υποθέσεις… Καλά μου λεει κύριε μου θα στείλω αυριο στο σπιτι σας συνεργείο και θα πληρώσετε οσο έχετε κάψει μόνο.Από όλα αυτά εσεις τι καταλάβατε??? :sad:Εγω κατάλαβα ότι είναι υποχρεωμένοι να στελνουν συνεργεία να κανουν μετρήσεις και στους εναντι λογαριασμούς αλλα επειδή πιθανόν αυτό τους κοστίζει σου λεει ποσο έκαψε αυτος και ποσα πλήρωσε τον προηγούμενο μηνα? Αααα τοσα॥Ωραια ας του στείλουμε τα μισα τώρα να πληρώσει στον έναντι.Οχιιι κύριοι. Θα στείλετε συνεργείο να μετρήσει .Φανταστικούς υποθετικούς λογαριασμούς εγω δεν πληρώνω ουτε σας δανείζω χρήματα.Εσεις με έχετε δανείσει ποτέ?Ρε παιδία καλα δεν τα λεω η δεν εχω καταλάβει κατι? :crazy_1:

Δεν υπάρχουν σχόλια: