Κυριακή 13 Απριλίου 2008

O ΖΗΚΟΣ


6 σχόλια:

outopios είπε...

kalos einai :)

Achilleas είπε...

Eλπίζω να του έμαθες να σκουπίζει τις πατούσες του πρωτού μπει στο σπίτι, ε?

Όντως καλός είναι! Φάτσα!!

Πάντως εγώ προτιμώ τις γάτες γιατί μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτονται :P

Σκύλος: Αυτοί οι άνθρωποι με ταΐζουν, με φροντίζουν, με πάνε βόλτες, παίζουν μαζί μου.
Πρέπει να είναι θεοί..
Γάτα: Αυτοί οι άνθρωποι με ταΐζουν, με φροντίζουν, με χαϊδεύουν, παίζουν μαζί μου.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΘΕΑ!!!

Eric Draven είπε...

χαιρομαι που σου αρεσε το κειμενο μου, να εισαι καλα...

SisSy είπε...

ο σκύλος λέγετε Σίμπα από το γνωστό παιδικό! και μην ακούτε την αδερφή μου, που μαζί με τον πατήρ μας του αλλάξανε το όνομα(ευτυχώς όχι τα φώτα!!).. και έίσης αυτή η φώτο δεν είναι και η καλύτερή του..
αυτά με τις παρατηρήσεις..
:-))

ποντίκι είπε...

achillea - δεν του το εμαθα γιατι δεν μπαινει μεσα και ετσι δεν χρειαζεται...
ωραιο όσο για τον τροπο που σκεφτονται οι γατες και οι σκύλοι αναλογα... πολυ καλο.

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Ουαου τι σκυλαρος ειναι αυτος? Τελειος! ολα τα τετραποδα τα λατρευω.. Γεια σου ποντικακι!!