Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Φλιτσάνι !!






Να δούμε το φλιτσάνι!! τι λέει; 

Ξύπνησα ένα πρωί, ήταν ο ήλιος πανέμορφος... έκανα το καφεδάκι μου και έκατσα μπροστά στον υπολογιστή... ναι πως έχει γίνει έτσι η ζωή μας.
Γιατί δεν βγήκα με μια φίλη μου να πιω το καφεδάκι να χαρούμε τον ήλιο και την κουβέντα μας; 
1ον : αυτή η φίλη μου είναι στην Γερμανία, έτσι τα είπαμε με το internet. 
2ον : Είμαι άνεργη και ακόμα και αυτόν τον καφέ τον πίνουμε πλέον σπίτι.
3ον : αν πεις να βγείς θέλεις ένα 10ευρω μέσα στο νερό. 

Που πάμε; πως πάμε; 

Δεν κοιμάμαι τα βράδια δεν μπορώ.
Δεν ζω, δεν μπορώ.
Δεν υπάρχω έτσι! κάτι πρέπει να αλλάξει. 




3 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Αχ βρε Ποντικουλα μου! Πολλα πρεπει να αλλαξουν...

ποντίκι είπε...

στο φλιτσάνι είδες τίποτα; εγώ ένα πελαργό είδα και δεν ξέρω τι είναι!

ΧΑΧΑ... προσπαθούμε να δούμε τα πράγματα με ευαισθησία και χιούμορ μαζί γιατί αλλιώς θα τρελαθούμε...

είσαι η μόνη που έρχεται στο μπλόκ μου... και δεν ξέρω αν έχει νόημα πια να γράφω κάτι.. γράφοντας κάτι ξέρω ότι απευθύνομαι σε σένα. :)

BUTTERFLY είπε...

Βρε συ... εγω σχολιαζω, αυτο δεν σημαινει οτι δε μπαινουν κι αλλοι... Ξερεις σε ποσα μπαινω και δεν αφηνω σχολιο;
Να γραφεις οπου θελεις και οσο θελεις!
Φιλια!