Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Νοιάζομαι - Μοιράζομαι..



Ξεκίνησε καλώς έτσι και μαζεύτηκαν πολλά πράγματα και ένα μεγάλο μπράβο...
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=494143

και βλέπω φέτος το εξής...
http://www.enimerosi24.gr/90796/%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%BF%CE%B9%CF%81%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-mega/

Να ρωτήσω εγώ κάτι... στο πρώτο ξεκίνημα ναι τρέξανε ναι μαζέψανε μοιραστήκαμε.. και όλοι οι ηθοποιοί ήταν εκεί περάσανε από εκεί σε αυτό τον αγώνα..

Τώρα τι; βαρεθήκατε και με ένα μήνυμα "Στέλνω ΤΡΟΦΙΜΑ στο 19059 "
1 ευρώ + 0,23 το ΦΠΑ.
Δεν ξέρω, ποιος θα πάρει το ΦΠΑ; ποιος θα βγάλει από αυτή την ιστορία.

Κάτι δεν μου αρέσει.. που θα πάνε τα λεφτά και γιατί να δώσουμε και αυτό το ΦΠΑ
να σωθεί και το κράτος γιατί το έχει ανάγκη; 
Δεν ξέρω κάτι πρέπει να κάνουμε όποιος μπορεί να το ψάξει πιο καλά από μένα ας
το κάνει να με βοηθήσει να δούμε που θα πάνε τα λεφτά αυτά.
Γιατί αν θα πάνε εκεί που πρέπει έχει καλώς να στείλω μήνυμα αν όχι να μην στείλω.

Γιατί Νοιάζομαι αλλά σωστά. 

3 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Και πολυ καλα κανεις! Και να σου πω και κατι; Δεν χρειαζεται καν να παρεις μερος σε πρωτοβουλιες οργανωμενες απο αλλους και ποιους αλλους μαλιστα, αμφιβολου προθεσεων και καταληξης. Εκει γυρω σου σιγουρα θα βρεις καποιο κοινωνικο παντοπωλειο, μια ενορια βρε αδερφε, να δωσεις 2 ευρω για γαλα να ξερεις οτι πιανουν τοπο!

ποντίκι είπε...

ναι εγώ θα βοηθήσω τον διπλανό μου απλά με την έδωσε ο τρόπος το χειρίστηκαν εκεί στην Μεγαλούπολη.. κρίμα και μου είχε αρέσει αυτό που κάνανε και το είχα χαρεί.. εμείς εδώ στην μακρινή Καβάλα κάνουμε τέτοια πολλά για τον κόσμο που έχει ανάγκη και να μην σε πω εγώ προσωπικά και οι οικογένεια μου έχουμε δώσει χιλιάδες ρούχα σε φτωχές οικογένειες χέρι με χέρι. Και σε κάτι φίλους μου δίνω συνέχεια ρουχαλάκια για τον μικρό τους που δεν κάνουν πλέον τον δικό μου. Γιατί ξέρω ότι δεν τα βγάζουν πέρα όσο και εγώ βέβαια αλλά όπως εγώ παίρνω δίνω.. αυτό είναι Αλληλεγγύη.. Αλλά να στείλω μήνυμα και να μην ξέρω που θα πάει.. κρίμα πολύ κρίμα και ντροπή τους.

BUTTERFLY είπε...

H συνεχεια ανεβηκε! Επιτελους!