Πέμπτη 6 Αυγούστου 2009

6 Αυγούστου..... ακόμα...

Οι μέρες λες και δεν περνάνε να έρθει η ώρα....
Οι μέρες μένουν στάσιμες και δεν λέει ο μπέμπης να βγει...
Οι μέρες είναι πολύ ζεστές και εγώ θα σαλτάρω....
Να μου πεις αν έρθει η μέρα και νιώσω συσπάσεις θα τρέχω σαν τρελή στην κλινική....
Να μου πεις αν έρθει η μέρα και αποφασίσει να βγει το μωρό μου θα είναι θαύμα...
Να μου πεις αν έρθει η μέρα που εγώ θα γίνω μάνα.. θα πρέπει να το ταΐζω...
Να μου πεις ότι είναι να γίνει θα γίνει σκάσε ποια με το άγχος σου....

Έχετε απολυτό δίκιο αλλά να δεν περνάνε οι μέρες να πάρω στην αγκαλιά μου
αυτό το θαύμα και ανησυχώ, νιώθω ένα μεγάλο κενό, δεν αντέχω άλλο την ζέστη,
θέλω να ελευθερώθω για να έχω την δύναμη να κάνω πράγματα....

Εχθές με λέγανε όλοι κράτα των μέσα όσο μπορείς μετά άμα βγει θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις.... κοιμίσου όσο μπορείς τώρα, γιατί μετά δεν θα μπορείς...... βγές όσο μπορείς γιατί
Μα αυτό δεν είναι το νόημα να γίνω μάνα....το ήξερα και τα ξέρω όλα αυτά.... αλλά αυτό δεν είναι η ομορφιά του μπέμπη που έρχεται..

Να μείνω ξάγρυπνη όσο χρειαστεί αυτός ο άγγελος,
να μείνω μέσα μέχρι να μπορεί να βγει αυτός ο κούκλος
να ζήσω την κάθε στιγμή του.... κάθε του κίνηση, κάθε χαμόγελο, κάθε κραυγούλα του....
να τον κοιτάω πως κοιμάται και πάλι να μην κοιμάμαι...
να ξυπνάω με την παραμικρή ανάσα του....
να το θηλάσω.. να είναι δυνατός... το σημαντικότερο για την ανάπτυξη του..

Να ζήσω μαζί με τον Γιώργη όλο αυτό "μαζί" και τίποτα άλλο δεν θέλω στην ζωή μου....

Να τώρα κλαίω.... και πόσο έχω να κλάψω ακόμα....

Από χαρά μόνο από χαρά γιατί 2 άνθρωποι που αγαπάω πολύ θα είναι όλη μου η ΖΩΗ

ΓΙΑ ΝΑ ΖΉΣΩ


(πάει το έχω χάσει ή κάθομαι και παραλογίζομαι από την ζέστη... χαχαχαχα)

Αυτά !!!!!!!!
Υ.Γ. : έρχεται...

12 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Η πιο ομορφη και τρυφερη σου αναρτηση!
Κανε υπομονη...ολα καλα θα πανε!
Και θα το ζησεις με ολη σου την ψυχη, γιατι το θες τοσο πολυ! Οταν θες κατι με τοση δυναμη, σου αξιζει να το εχεις!

Dee Dee είπε...

ποντικακι μου γλυκο

σε καταλαβαινω απολυτα. Κι εμενα με εντυπωσιαζουν οσοι μου λενε κοιμησου τωρα, κανε αυτο τωρα, κανε το αλλο τωρα γιατι μετα δεν θα μπορεις. Για λιγο καιρο θα ειναι τα ξενυχτια και οι δεσμευσεις. Αν εχεις και την πολυτελεια να μεινεις 40 μερες στο σπιτι, ουτε που θα καταλαβεις την αυπνια.

Ειμαστε ετοιμες να ζησουμε το ομορφοτερο γεγονος στον κοσμο και μας ζητανε να κανουμε υπομονη;; :):):)

Να τα ζησεις ολα εντονα μεχρι την τελευταια στιγμουλα μαζι με τον αντρουλη σου. Κι εγω νιωθω περισσοτερο ερωτευμενη και δεμενη μαζι του απο ποτε.
Εγω για να περασει ο καιρος μου αρεσει να κανω σχεδια και ονειρα..... μεχρι και για κατασκηνωσεις εχουμε ονειρευτει με τον Δημητρη μου :):):) Τζαμπα ειναι τα ονειρα.... και φαντασια δεν μας λειπει ετσι;; :)

Υπομονη κουκλιτσα μου, εσυ εισαι πιο κοντα απο μενα στο θαυμα :)

xxxx

jacki είπε...

Πρέπει να ήρθε ο γιόκαρος ε;
:)
Να σου ζήσει.

Dee Dee είπε...

Σε σκεφτομαι και ευχομαι ολα καλα!!!

Περιμενουμε νεα σου!!

SisSy είπε...

άντε σε καλό σου καλέ...
πλάνταξα...
Αβεφούλα!!!!!!!!!
ήρθε παιδιά!!!!!!
Η Ρ Θ Ε ο ανιψιός μου!!!!
δε μου μοιάζει ο σκατούλης αλλά
δε πειράζει...
Να μας ζήσει και να είναι πάντα
ΓΕΡΟΣ, ΔΥΝΑΤΟΣ & ΤΥΧΕΡΟΣ.

Υ.Γ. αδερφή μη βαράς που σου έκλεψα
την πρωτιά και το είπα το νέο!!

Dee Dee είπε...

Να σας ζησει!!!!!!!!!

Παντα γερος και τυχερος στη ζωη του!!!!!!!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Επιτέλους γυρίσαμε (κλικ)Να πούμε και να σου ζήσει;

jacki είπε...

Τώρα ήρθε...
Να μας ζήσει ο γιόκαρος σου και ο μικρός πρίγκηπας όλου του μπλογκοχωριού..

Dory είπε...

Να ζήσει το χρυσό μας! Να έχει υγεία!

kryos είπε...

Να σας ζήσει κούκλα μου !!!!

Πάντα με χαρά και υγεία !!!

jacki είπε...

Χρόνια σου πολλά Σοφάκι..
Ότι καλό ποθείς.
Να είσαι πάντα γερή και να χαίρεσαι το μπομπιράκο σου.

SisSy είπε...

Γεια σας και χαρά σας,
είμαι η αδερφή της blogger
Η Σοφία μου είπε να δώσω σε όλους σας τα χαιρετίσματά της και τα φιλιά της. Δεν έχει internet ακόμη καθώς άλλαξε σπίτι. Είναι καλά αυτή και το μπεμπέ μας!!
Και ο γαμπρός μου!! Που έκανε καλή δουλειά μιας και ο γιος του, του μοιάζει απίστευτα!!Ευτυχώς είναι όμορφος! (Γαμπρε θέλω κέρασμα!)
Αυτά από μένα...
Σύντομα θα είναι και πάλι κοντά σας.

Υ.Γ. Παραλίγο να το ξεχάσω η ερωτευμενη, ειδικές ευχές στην Jacki μου είπε να πω.
Έλα μη ζηλεύετε οι υπόλοιποι!!!
αδυναμίες είναι αυτές.