Σάββατο 12 Ιουλίου 2008

Καρδιά!!!! τραγούδι μου..

ΚΑΡΔΙΑ
*
Νιώθω πίκρα και κακία Για εσένα - για εσένα τι μανία;
Είσαι εσύ που το μυαλό μου ορίζεις
και δεν αξίζεις, μα με ορίζεις...
Πληγωμένη μου καρδιά
Καρδιά μου πληγωμένη,
-
Ως πότε θα κρατάς σε μένα δε μιλάς
Νιώθω να λιώνω και μετανιώνω
Φεύγω τελειώνω και με λυτρώνω.
Είσαι εσύ που με πονάς
Και δε μιλάς - αχ δε μιλάς
-
Πληγωμένη μου καρδιά
Καρδιά μου πληγωμένη,
Πες μου τι ζητάς μη με τυραννάς.
Νιώθω καρδιά να σπας
δεν είναι αυτά για 'μας
Φύγε αλλού να πας
φύγε από 'κει πονάς!
-
Πληγωμένη μου καρδιά
καρδιά μου πληγωμένη,
Δεν αντέχεις πια τον πόνο στην καρδιά
Και που να πας; καρδιά γιατί πονάς;
Σε ακούω πως κτυπάς
και υποφέρω εγώ για μας.
-
Σταμάτα με πονάς
δεν είναι αυτά για μας
Δεν είναι αυτά για μας
σταμάτα δεν πονάς;
-
Μίλα πιο δυνατά δεν με ορίζεις μα
Σε χάνω και τι να κάνω;
αφού σε χάνω... μα τι να κάνω;

Δεν υπάρχουν σχόλια: