Κυριακή 22 Ιουνίου 2008

Μόρτισσα

Βαμβακάρης Μάρκος
Μουσική/Στίχοι: Τσιτσάνης Βασίλης

1947

Σε γουστάρω μα διστάζω να το ειπώ
μη τυχόν και παραξηγηθώ
έλα μόρτισσα να νιώσεις 2x
και δεν θα το μετανιώσεις 2x
όλη την ωραία ρεμπέτικη ζωή 2x

Θα σ’ αρέσει κάθε μάγκα συντροφιά
να σε κάνω βόλτα στο ντουνιά
έλα μόρτισσα μη χάνεις 2x
σκέψου το πως θα πεθάνεις 2x
έλα για να νιώσεις την όμορφη ζωή 2x

Κι όταν όλα πλέον θα τα βαρεθείς
και έχει τύχει να με παντρευτείς
το χατίρι σου θα κάνω 2x
φως μου με το παραπάνω 2x
μια και εσύ μου στάθηκες εντάξει στη ζωή 2x

3 σχόλια:

SisSy είπε...

Μου ’φαγες όλα τα δαχτυλίδια
Μουσική/Στίχοι: Μητσάκης Γιώργος


Από πιτσιρίκα σε λέγανε μπαμπέσα
κι έλαχε σε σένα να δώκω λίγη μπέσα
Μου ’φαγες όλα τα δαχτυλίδια και κοιμάμαι τώρα, τώρα στα σανίδια
Ό,τι και αν είχα προτού να σε γνωρίσω
όλα στα ’χω δώσει για να σ’ ευχαριστήσω
Κι ύστερα από τόσα δαχτυλίδια
μ’ έχεις και κοιμάμαι, κοιμάμαι στα σανίδια
Μπράβο σου, τ’ αξίζεις, που μ’ έχεις καταφέρει
και πόσο αντέχω ακόμα, ένας θεός το ξέρει
Δεν με νοιάζει για τα δαχτυλίδια μόνο που κοιμάμαι, κοιμάμαι στα σανίδια

? είπε...

εγώ θέλω να σχολιάσω τη φωτογραφία της πραγματικότητας πάνω δεξιά.. ε-επιτέλους!! φιλιά!

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Ποντικακι εχεις μια προσκληση αν ενδιαφερεσαι..