Τρίτη 3 Ιουνίου 2008

Περί... Φιλίας....

*
Αν ψάχνεις φίλο χωρίς ελαττώματα, θα μείνεις χωρίς φίλο.
(τούρκικη παροιμία)
*
Εάν γνωρίζεις την θλίψη του φίλου σου, θεώρησε την δική σου.
(Havamal)
*
Λίγοι φίλοι έχουν τη δύναμη να επαινέσουν την επιτυχία του φίλου τους,
χωρίς να νιώσουν φθόνο.
( Ασχύλος)
*
Με τις υποσχέσεις μπορεί να κάνει κανείς φίλους,
αλλά για να τους κρατήσει πρέπει να τις πραγματοποιεί.
(Αγνώστου)
*
Ο έρωτας είναι τυφλός, η φιλία προσπαθεί να μην βλέπει.
(Otto von Bismarck)
*
Η απόσταση κρατά την φιλία πάντα φρέσκια.
(Αγνώστου)
*
Οι πραγματικοί φίλοι μας επισκέπτονται όταν ευημερούσε μόνο εάν τους καλέσουμε,
όταν όμως αντιμετωπίζουμε πρόβλημα έρχονται χωρίς πρόσκληση.
(Αγνώστου)
*
Μην διώχνεις τη μύγα από το πρόσωπο του φίλου σου με τσεκούρι.
(Κινέζικη παροιμία)
*
Οι φίλοι στους οποίους μπορείς να τηλεφωνήσεις στις 4:00 το πρωί
είναι οι μόνοι που μετράνε.
(Marlene Dietrich)
*
Η έχθρα είναι πάντα ειλικρινής, η φιλία όμως δεν είναι πάντοτε τόσο τίμια.
(Βασίλισσα Χριστίνα)
*
Εκείνος που μιλά άσχημα για άλλους μπροστά σου,
θα μιλήσει άσχημα για σένα πίσω από την πλάτη σου.
(Αραβική παροιμία)
*
Δεν πρέπει να προσπαθείς να αποκτήσεις όσους περισσότερους φίλους γίνεται.
Αλλά μόνο τόσους με όσους μπορείς να νιώσεις οικειότητα.
(Αριστοτέλης)
*
Με τα μάτια των άλλων μπορείς να δεις τα ελαττώματα σου.
(Κινέζικη παροιμία)
*
Επέπληξε τον φίλο σου όταν είστε οι δυο σας,
αλλά να τον επαινείς πάντοτε μπροστά στους άλλους.
( Leonardo da Vinci)
*
Εάν θέλεις έναν καινούργιο, πρέπει να του κλείσεις το μάτι.
Εάν θέλεις να τον κρατήσεις, πρέπει να κλείσεις και τα δυο.
(Ισπανική παροιμία)
*
Το μεγαλύτερο ψέμα είναι η αλήθεια που δεν ειπώθηκε ποτέ.
(Hebjorg Wassmo)
*
Κανείς δεν πρέπει να είναι φίλος του φίλου του εχθρού του.
(Havamal)
*
Το χαμόγελο που δίνεις θα σου επιστραφεί
(Σοφά λόγια των Ινδών)
*
Οι μόνοι φίλοι που μπορούμε να τους εμπιστευτούμε είναι εκείνοι
που δεν μας το ζητούν.
(ανώνυμος)
*
Όσο πιο πολύ παρατηρώ τους ανθρώπους τόσο πιο πολύ λατρεύω τους σκύλους.
(Madame Roland)
*
Φίλος είναι εκείνος που ξέρει τα πάντα για εσένα
και εξακολουθεί να σε αγαπάει.
(Elbert Hubbard)
*
Τέλος αυτά είχα να πω
Περιμένω σχόλια... σας φιλώ

10 σχόλια:

Achilleas είπε...

Όταν δεις κάποιον να ξεκουράζεται βοήθησε τον!!!
(Αχιλλέας)

:P

Eric Draven είπε...

πολύ καλό

αναρωτιέμαι πόσοι από εμάς εφαρμόζουμε με τους φίλους μας αυτά που μόλις διαβάσαμε....

Να είσαι καλά.

BUTTERFLY είπε...

Ο αληθινος φιλος ειναι θησαυρος ανεκτιμητος!

? είπε...

σοφές κουβέντες..

Τρελός του Χωριού είπε...

Kvo Vandis Domine ???? (ΠΟυουυ παει ο Κύριος ?) ΜΕγιστο απόφθεγμα . Χρεισιμοποιείται κατα κορων απο τους εφιέστατους και καλλιεργιμένους (κατα βάση με βλίτα ) πορτιέριδες των μεγάλων Κλαμπς.

Frau Lehrerin είπε...

με έκανε να αναρωτηθώ για τίς δικές μου φιλίες και κυρίως πως είμαι εγώ απέναντί στους φίλους μου...
και ότι με βάζει σε τέτοιου είδους σκέψεις αξίζει ένα μεγάλο ευχαριστώ.
thanks Σοφία

ποντίκι είπε...

Τελικά πρόσεξα ότι το θέμα σας άρεσε αρκετά.

Αχιλλέα με 2 λάμδα, έτσι να κάνεις εσύ, σε βρίσκω μια χαρά.

eric - πολύ λίγοι πίστεψέ με. Αλήθεια σου λέω.

Πεταλούδα μου - Ο αληθινός φίλος όμως!!! είναι ναι ανεκτίμητος. Ευχαριστω.

νικο κ. - μόνο σοφές, στην πράξη τίποτα.

τρελλε - δεν σε κατάλαβα, αν μπορείς εξηγησέ μου, ευχαριστω.

georgia - το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να αναρωτηθούμε εμείς τι κάνουμε για τους φίλους και μετά να ζητάμε και να απετούμε από φίλο να πράξει το ίδιο.. αλλά μπούρδες.. ο καθένας για την πάρτη του είναι.
Εγώ σε ευχαριστω.

Unknown είπε...

καλα εγω ξερεις οτι σαγαπαω κ ας μην ειμαι παντα η καλυτερη φιλη και ας με γκρεμοτσακισες!!!!!!!!!

annouzZz είπε...

ο αληθινός φίλος δεν σε προσβάλλει μπροστά στους άλλους ούτε σε μειωνει...

eirini είπε...

αγαπω τοοοσο πολυ τους φιλους μου που πραγματικα δεν μπορω να εκφρασω με λογια μονο αν δειτε μεσα μου θα καταλαβετε!!!! δεν νομιζω πως κανω ολα αυτα που λενε τα σοφα λογια για τους φιλους μου αλλα διατεθημενη να τα κανω για αυτους!!!!!Γιατι ειμαι ευτυχισμενη οταν ειναι κ αυτοι,ειμαι ευτυχισμενη οταν ειναι διπλα μου κ θελω να κανω σχεδον τα παντα για να τους εχω μια ζωη!!!!τουσ εχω αναγκη γιατι γεμιζουν την καρδια μου με αγαπη!!!!!!!!Υ.Γ.για την ΜΑΙΡΗ ΔΕΡΕΛΗ για την ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΛΑΝΤΖΗ για την ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ ΛΕΧΩΝΙΤΗ για τον ΝΙΚΟ ΝΤΑΝΟ κ για τον ΙΩΑΝΝΗ ΑΝΤΟΝΟΠΟΥΛΟ=ΟΛΗ ΜΟΥ Η ΖΩΗ!!!!!!