Δευτέρα 9 Ιουνίου 2008

Είδα σε ένα blog συμπολίτη Leviathan, μία πλευρά της Καβάλας,

Πριν από αυτό θα αναρτούσα αυτές τις φωτογραφίες, η πίσω πλευρά από τις καμάρες από την δική μου φωτογραφική(καλά Σίσσυ δική σου φωτογραφική, αλλά ποιος σου την πήρε δώρο πες στον κόσμο), αχαχαχαχα.

Καρνάγιο η πίσω πλευρά απο τις καμάρες και η πίσω πλευρά του Κάστρου της Παναγίας... "Παλιά πόλη" έκει που έπεσα με την μηχανή ντε...

Υπέροχη Καβάλα... Σε λίγο καιρό θα αναρτήσω Φώτο από τα σοκάκια της Παναγίας για να δείτε την ομορφιά..






7 σχόλια:

Achilleas είπε...

Eμένα πάντα μου άρεζε η θέα πάνω από τον Αγ. Σίλα. Πραγματικά από εκείνη την περιοχή αναδεικνύεται όλη η ομορφιά της Καβάλας!!

Φρόντισέ το!!

;)

Eric Draven είπε...

αγαπημένη πόλη...
μερικές από τις πιο όμορφες παιδικές μου αναμνήσεις βρίσκονται εκεί.

Να είσαι καλά

Unknown είπε...

ποτε θα παμε ακριβως στην παναγια για φωτογραφιες?ε ? αντε να βρουμε λιγο χρονο γιατι το παρακαναμε νομιζω.........

? είπε...

φαίνεται πολύ όμορφη πόλη, τουλάχιστον από τις φωτό

faraona είπε...

Ευχαριστως θα ζουσα για ολη μου τη ζωη σ αυτη την πολη.

Μου ειναι πολυαγαπημενη.

την καληνυχτα μου

BUTTERFLY είπε...

Α ωραια ειστε εκει απανου!

Unknown είπε...

καλημέρα...

...με ταξίδια...

φιλιά βρόχινα...