Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Το ταξίδι της νέας ζωής..

 πηγαίνοντας Ηγουμένιτσα

 Πολλά διόδια.. πολλά όμως..


 στο πλοίο... 



 Ανκόνα Ιταλία... 




 ξυμερώματα στην Τεργέστη 

 οδικός ξημέρωσε και περνάμε από την Αυστρία για να πάμε Μόναχο.. 



 Εχουμε ακόμα και κουράστηκα αερκετά

 φτάσαμε; 


Το ταξίδι, μαζέψαμε τα πράγματα και φύγαμε μετά βέβαια απο μεγάλη ταλαιπωρία και φόβο οτι δεν θα μας δωσουν το διαβατήριο του παιδιού.. 1 μας το γύρισαν γιατι δεν ηταν καλή η φωτογραφία μας ειπαν, και έτσι με τον φόβο την μέρα που έπρεπε να φύγουμε... περιμέναμε να το πάρουμε. Ευτυχώς... το πήραμε και ξεκινήσαμε. 

Από Καβάλα - Ηγουμενίτσα... το αμάξι φορτωμένο με τη ζωή μας όλη ... 

ο μικρός με το ζόρι να χωράει το καρεκλάκι του, κοιμόταν και ξύπναγε στην ιδια θέση. 
Εγώ με την κοιλιά να προσπαθώ να βολευτώ.. κάναμε στάσεις βέβαια για ξεκούραση.. και όλο και ξεμακραίνω από Καβάλα και δεν ήξερα πως ένιωθα.. Αφηνα πίσω αγαπημένα πρόσωπα, τον τόπο μου.. αλλά είχα μαζί μου τον ανθρωπό μου τον Κυριάκο και το μωράκι στην κοιλιά μου.. νομίζω πλήρες είμασταν μια χρά και μια θλίψη.. ένα νέο ξεκίνημα μια καινούργια ζωή...

Ηγουμενίτσα λοιπόν και αναμονή για το πλοίο... ώρες πολλές άργησε... τελικά βράδυ μπηκαμε ο μικρός κοιμήθηκε δεν άντεξε.. στην καμπίνα παραδόθηκε ... όπως και εμείς. 


Ξυπνήσαμε και αρχήσαμε της βόλτες στο πλοίο.. φυσικά και αγόρασα ένα βιβλίο το τελευταίο από Ελλάδα... έχασα το σήμα από το Ελληνικό τηλέφωνο τέρμα τα ψέμματα.. 
είπαμε το μεσημέρι να φάμε... στο πλοίο... το εστιατόριο... το μετανιώσαμε... μας πιάσανε το κώλο ...
πολλές ώρες αλλά φτάσαμε Ανκόνα και αφου αφησαν κάποιους ξεκινήσαμε για Τεργέστη... νυχτωσε πάλι, μίλησα με τον μπαμπά μου.. τους ειπα που είμαι και ότι θα αργήσουμε.. θλίψη στεναχώρια, όλα πήραν το δρόμο τους... φτάσαμε.. κατεβήκαμε ξημερώματα 3 η ώρα μας κάνανε έλεγχο το αμάξι...
μα Ιταλός παει στον μικρό ανοίγει την πόρτα τον βλέπει και του λέει sorry.. γελάσαμε... 

φύγαμε... Αυστρία και Μόναχο... και ο προορισμός Schrobenhausen.... 

Τέλος ταξιδιού.

μετά από 2 βδομάδες... είμαι καλά ακόμα αντέχω.. χαχαχαχα ασχετο χθες νικησε η Γερμανία την Βραζιλία με 1-7 έλεος δηλαδή ακόμα κλαίνε.. μεγάλη πίκρα.. 

Νεότερα σύντομα να σας πω για τις ετοιμασίες της μπέμπας... ναι σιγουρο πια πήγαμε στο γιατρό όλα καλά.... φτανει ως εδώ... τα φιλιά μου.... 




6 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Γλυκοπικρη η αναρτηση σου! Δυσκολη η αποφαση Ποντικουλα μου, αλλα να δεις που ολα θα πανε καλα! Με το καλό η μπεμπα σας να ερθει! Φιλακια πολλα πολλα και κυριως στον κουκλο σας!

ποντίκι είπε...

Να ΄σαι καλά πεταλουδίτσα μου... ηταν δυσκολη απόφαση αλλά θα την στηρίξω με νυχια και με δόντια για το καλό μας.
Ειμαι δυνατη... περιμενω το μωρο μου και ειμαι ευτυχισμενη. διπλα στο Γιωργο.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Με το καλο να ερθει η μπεμπα σας!!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Nα σας ζησει το μωρο!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Περασα μετα απο πολυ καιρο για να σου ευχηθω Υγεια πανω απ ολα!!!!
Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

Ποντικι είπε...

Εδω ξανά!!! αλλα πως!!!


2021 απο το 2014............ οοοοοοοοοοοοοοοο